Vinst

Publicerat: 2012-09-09 Kl: 18:19:00 | I kategori:


Eftersom jag vet hur helhjärtat P har gått in för det här så är jag idag en glad & stolt flickvän till tusen!

 

Min fina P och hans herrlag som han tränat i snart ett år har tagit sig upp en division! Det var riktigt roligt att få se laget kämpa för vinsten som var så viktig idag! Det lyste lycka och glädje om grabbarna och mousserande sprutades ut från omklädningsrummet efter matchen!


Nu har P precis sadlat om till kavaj! Gissa vad som väntar.. :-)

 

Kommentarer
Postat av: Moa

Visst blir man väl stolt? Måste ju utropa ett hurra för min andra hälf som gjorde mål! :) Vilka bra grabbar vi har! kram

Svar: Absolut, vi kan vara så stolta flickvänner! ;-) Ja, de var jätte kul! :-) Kram!
emelieth.blogg.se

2012-09-09 @ 20:41:30
URL: http://emmybingman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0