Vecka 39

Publicerat: 2012-09-26 Kl: 20:44:00 | I kategori: Allmänt
 
 
Hej på er! :-)
 
Jag börjar väll även denna gång med att skriva att jag är medveten om att jag är en urusel bloggare.

Jag vet lixom inte vad jag ska fylla blogginläggen med. :-) Några tips?
 
Rapport:

Just nu ser mina dagar ganska lika (men också olika) ut. Jag har expeditionsvecka på jobbet vilket innebär jobb 07-16.30 hela veckan. Det administrativa arbetet jag utför är nytt för mig. Jag har varit lite små nervös inför det här eftersom de är mycket att lära och komma ihåg men de har faktiskt gått över förväntan. Jag ser redan fram emot nästa expeditionsvecka som blir om 6 veckor. Tycker om variation i jobbet! :-)
 
Mer och nya arbetsuppgifter medför en hjärnverksamhet som heter duga. Inatt vaknade jag av att jag drömde att jag sovit över!! Haha. När jag insåg att jag hade 3 h kvar att sova kom hjärnan igång istället- funderade över LPT-rapporter och vårdintyg. Funderingar dykte upp och jag kände att jag ville reda ut det på en gång så de fick bli en liten knuff på min andra hälft som jag vet hade svaren. De var dock inte populärt att väcka honom kl. 02.30 och fråga om paragrafer. "Men lägg dig ner och sov". Hihi.
Något han idag inte alls kommer ihåg! :-)
 
Förutom expeditionvecka har jag nu en sjuksköterskeelev. De om nått är jätte roligt tycker jag! :-)

Förutom jobb har jag och P haft fullt upp med trevligheter om kvällarna.. Hälsat på familj och släkt och haft mysiga hemmakvällar! :-) 
 
-
Ni ska bara veta vad P hållt på med efter träningarna denna vecka. En hemlis som ni inom snar framtid kanske  kommer få ta del av! :-) Ni kan inte ana.. Så sjukt kul! Håll koll på Alnöbloggen om några veckor vettja.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0