Update 19.15

Publicerat: 2012-10-29 Kl: 19:19:00 | I kategori:


Myskvällen blev en shoppingkväll på Birsta där vi bland annat träffade morfar, Johanna, Glenn och Lexie! :-)
Nu är vi hemma och vi båda ska sätta oss och plugga. Pontus har tentaplugg och jag har en motiverande samtalsuppgift att göra!

 

Bäst att sätta igång.. :-)

 

 Uppgiften i motiverande samtal är från utbildningen jag var på förra veckan och som jag ska på nästa vecka igen, då ska man bland annat redovisa ett motiverande samtal och de är de jag håller på att förbereda nu. I stort handlar de om hur man motiverar människor som vill, inte vill eller som är ambivalent till att göra en förändring i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0