Bloggtorka!!

Publicerat: 2012-10-07 Kl: 23:52:00 | I kategori:


Ni har kanske märkt att jag har lagt bloggen på hyllan ett tag. Jag saknar inspiration och vet inte riktigt vad jag ska skriva eller lägga ut för bilder.

Ge mig gärna lite tips, för visst är det lite trist att kolla in här och se att de inte skett en uppdatering på över en vecka? Jag personligen tycker att de är jätte trist att kolla in på bloggar där de bara uppdateras 4 ggr i månaden. Men nu är jag ju typ där själv.

Den här helgen har gått i väldans rask takt (som egentligen alla helger gör) och jag skulle egentligen ha haft en ledig helg men pga passbyte tidigare i höst så har jag jobbat två nätter i helgen! :-) När man jobbar nätter under helg säger det bara svisch så är helgen slut. Förutom jobb och sömn har vi umgåts med familj och släkt, shoppat lite, tränat och sen igårkväll var P på avslutningsfest med laget och då blev jag bjuden på middag hos farmor och farfar innan jag skulle iväg och jobba! :-) Det har varit en kort men bra helg!♥

 

 

Här är en ny liten detalj i hemmet. En större tygbox som jag fyndat på Hemtex för ynka 59 kr. Den har olika tryck på sidorna och passar jätte bra in i vårt vardagsrum! :-)
 
Kommentarer
Postat av: Nikita

Tygboxen var jättefin å vilket bra pris !

2012-10-12 @ 09:30:39
URL: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0