Måndag

Publicerat: 2012-11-12 Kl: 22:31:00 | I kategori:


Den här veckan är det nästintill bara jobb som gäller!

Jag jobbar 6 dagar den här veckan för att sedan bara jobba 3 dagar nästa vecka! Har jag sagt att jag gillar varierande arbetstider och att få lägga önskeschema? ;-) 

i like it!

Ikväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av...

 

 

De var precis vad jag behövde efter en låång arbetsdag! :-) Älskade underbara hjärtat! 
 
Snart firar vi 8 år tillsammans. De är bara några dagar dit. Vart tog tiden och åren vägen?
 
Jag blir bara mer och mer kär!! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Hanna W | BF 2013 ♥

vilka fina blommor :}

2012-11-19 @ 17:38:57
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0