Håller tummarna!!

Publicerat: 2012-11-08 Kl: 11:19:00 | I kategori:


Idag tänker jag på min P extra mycket!

Igårkväll när jag kom hem från jobbet hade Pontus kommit hem från utbildningen i Sthlm. Jag längtade hela eftermiddagen och kvällen efter att få ses igen! ♥

Idag har han gett sig iväg igen, fast på tränarutbildningen. Han var MINST sagt trött när klockan ringde 04.50 och han skulle iväg till tåget. Idag har han både redovisning och tenta och jag håller tummarna så! Jag förhörde honom nästan hela bilresan hem från Åre i måndags och de kommer nog gå jätte bra idag! Han är världens duktigaste och jag försöker stötta honom till tusen! Men för mig är fotbollsledarskap ren grekiska så jag fattar nada av de jag förhör honom på! ;-)

Idag blir det en tur på stan innan jag ska iväg och jobba senare idag. Jobbar "kort kväll" vilket är väldigt skönt ibland. Man hinner göra så mycket innan man ska iväg! :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0