Godmorgon..

Publicerat: 2012-11-19 Kl: 07:02:00 | I kategori:

 

Igår bestämde jag mig för att ta ut lite flex och att ta en promenad till jobbet idag! P har gett sig iväg han också, han tränar som jag nämnt tidigare nästan varje dag innan jobbet.

 

I eftermiddag får vi tillbaka vår andra bil som varit inlämnad på Bilbolagets skadeverkstad i 1,5 vecka. Dem har fixat ny dörr och nya lister efter parkeringsskadan som vi råkade ut för tidigare i höst. Känns mindre kul att behöva betala en dyr självrisk för att någon annan gjort de och bara åkt därifrån. Men men.. Får tänka på att de finns värre saker..  

Nu ska jag snabba på. Promenaden till jobbet tar 45 minuter och de är nästan bara uppför hela vägen.. Men skönt att starta dagen med lite frisk luft! :-) Mina nya skor är som bomull för mina benhinnor. YES!!
 
Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Skönt med morgonpromenad!

2012-11-19 @ 07:51:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0