Stressplugg

Publicerat: 2012-05-13 Kl: 23:27:31 | I kategori: Allmänt

 

Då var vår härliga helg snart slut.. Att helgerna ska gå så snabbt!

Ikväll har vi varit på fotboll i Ljustorp och när vi var på väg hem frågade P någonting om kursen som jag läser och då slog det mig.... Jag har en inlämning som ska in ikväll!

Som tur var hade jag skrivit lite på missbruksinlämningen tidigare.. Sex sidor vart skrivna och jag har nu precis skickat in inlämningen som jag förhoppningsvis får godkänd! Det sjuka är att jag pluggar allra bäst när jag har dåligt med tid. Det är dock inte riktigt likt mig då jag är världens framförhållningsmänniska annars! Men när jag har dåligt med tid går det undan och jag får ner viktiga ting som jag annars (när jag är ute i god tid) inte får ner..

Nu är det läge att krypa ner så jag orkar upp imorgonbitti! :-) Veckan kommer bestå av en hel del jobb och även andra trevligheter!

 

Update: Inlämningen godkänd och ett omdöme har jag fått. Man tackar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0