Sol, värme och en shoppingsväng

Publicerat: 2012-05-23 Kl: 14:38:36 | I kategori: Allmänt

 

Imorse när jag klev ut från jobbet möttes jag av den sköna morgonsolen! De tog emot att krypa ner och sova några timmar men när jag klev upp sken solen fortfarande och nu ska jag alldeles strax göra mig klar och ta en promenad in till stan för att spana lite sommarnytt.. Det börjar ju närma sig både studentfirande och dop! Kan inte komma ihåg när jag var på stan senast.. Så jag kommer definitivt komma hem med en eller flera shoppingpåsar! De brukar bli så! :-)

 

Frukost/lunch på balkongen idag!
Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Happy shopping :-)

2012-05-23 @ 16:24:42
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Vi var på stan idag. Synd vi inte sprang på varandra :-)



KRAMAR!!

2012-05-23 @ 18:03:11
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0