Sol och värme

Publicerat: 2012-05-22 Kl: 20:00:27 | I kategori: Allmänt

 

Vilket fantastiskt väder jag vaknade upp till idag efter nattjobb! Utvilad och redo att möta dagen vid 15 tiden. Satt ute en stund på balkongen och fångade några solstrålar innan P kom och hämtade upp mig efter jobbet. Vi åt och uträtte några ärenden i Birsta samt kollade runt på bilformor! :-)

Nu ska jag ta en liten powernap innan jag ska iväg och jobba natt 3 av 3..

 

Längtar tills vi ska iväg med våra vänner i sommar.. Åh vad roligt ska bli!! Längtar!

Kommentarer
Postat av: sanna

Va så lite! Vet precis hur jobbigt det är och hur ont det gör. Råder dig ändå att köpa ett par nya även om det blir bättre. För annars kommer du nog bara få smörja in igen och igen och igen! :P

2012-05-22 @ 20:54:22
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0