Pluggiliplugg

Publicerat: 2012-05-24 Kl: 17:39:52 | I kategori: Allmänt

 

Det börjar närma sig tentaplugg. Nästa vecka har jag en stora tenta på hela kursen- psykiatri och missbruksvård! När tentan är skriven och som jag hoppas jag klarar har jag 15 högskolepoäng utöver sjuksköterskeutbildningens 180 hp! Bra att ha ifall jag vill söka vidare in på en vidareutbildning! :-) Om jag skulle välja att läsa psykitrividareutbildningen så får jag förhoppningsvis tillgodoräkna dessa poäng från kursen! Vi får väll se hur framtiden blir.. Psykiatri är iallafall väldigt intressant och de dagar jag är ledig längtar jag till jobbet.. Ett tecken på att jag trivs väldigt bra!

Nu har P gett sig iväg till Alnö på "träning". En liten luring då dem istället ska grilla ikväll! Härligt i ett sånt underbart väder som vi har idag! :-) Giffarna spelar ju också ikväll så det är inte helt omöjligt att P går på fotboll med grabbarna efter grillningen! :-)

Själv måste jag få något gjort i pluggväg ikväll... Som sagt, snart i mål! :-)

 

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för mailet och bilderna! :) Linköpinggänget har pratat om en reunion i höst. De skulle skicka ut inbjudan på mail längre fram! Härligt att kunna fylla på med lite högskolepoäng! Blir impad att du orkar plugga utöver jobbet.. Men roligt att du trivs inom psykiatrin.. Själv skulle jag nog ta hem mycket tankar och funderingar. Just psykiatri kan ju vara rätt tufft. Är du inte längre sugen på barnmorska eller distriktssköterska?Själv har jag fullt upp med lilla tjejen som precis börjat sprungit! Går tillbaka till jobbet i augusti men är sugen på något nytt.. Funderat på barnsjuksköterska och jobba som skolsköterska men jag får se när jag tar tag i den saken. Lycka till på tentan och trevlig helg! Puss och kram från Lina

2012-05-24 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0