HELG!

Publicerat: 2012-05-25 Kl: 18:46:09 | I kategori: Allmänt

 

Igår hade jag inte den där självdisciplin som jag brukar kunna ha. När min fina kom hem från träningen la jag plugget åt sidan och följde med på gif-matchen istället! De var ett fantastiskt fotbollsväder, Och såklart.. kliande ögon och kliande näsa.. Men de hör till denna årstid, tyvärr..

Idag har jag spenderat dagen med Johanna och Lexie! :-) En lunch i parken och lite strosing på stan! Varmt som tusan och såå härligt!

Nu ska det bli härligt med helg och förhoppningsvis lyser solen hela helgen! ♥

 

 

Inatt ska jag hoppa in och träffa mina gamla arbetskamrater på kirurgen! Gillas!

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Men gud det ser ju precis ut sådär! Nu tänker jag anta att det är en (ett?) gangliom och vara nöjd med att det inte var något farligt :) Tack för hjälpen!

2012-05-25 @ 19:31:46
URL: http://idabitar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0