Aj!

Publicerat: 2012-05-08 Kl: 22:52:45 | I kategori: Allmänt

 

Har senaste veckorna fått ont i mina benhinnor. Ikväll när det blev en promenad hem från Magdalena, Petter och Svante fick jag känna av den hemska värken igen.. Fy vad ont jag fick sista biten. Vet inte om det är väglaget (asfalten) eller skorna (ej nya)..? Har inte haft problem tidigare iaf.. Är det någon som känner igen detta? De känns bättre när jag springer än när jag går..

Nu blir det till att smörja benhinnorna med Voltaren varje kväll någon vecka. Jag vill ju kunna ta promenader i det härliga vädret! :-)

Tackar fina familjen ♥ på Sidsjön för en mysig kväll och gott kvällsfika! :-)

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anna O

Har du haft klackar mycket på senaste? Jag får alltid svinont den här tiden, just när jag går, för att jag på vintern alltid har stövlar med klack. Musklerna blir lite kortare än vanligt, vilket känns som benhinnorna :) Går över efter några promenader!

2012-05-10 @ 18:38:09
Postat av: Emelie

Hej Anna! Inga klackisar på senaste halvåret.. Har bara trampat runt i stövlar utan klack i vinter.. När jag går i klackar brukar jag få ont nästan direkt. Så vettetusan vart de kommer ifrån nu när jag inte använt några klackiskor. Kortare sträckor går bra att gå men när jag gått runt 30 minuter börjar de göra ont. I jobbet där jag går mycket så känner jag inte alls av det. Så mysko. Smörjer med Voltaren för fullt nu så förhoppningsvis blir det bättre snart! :-)

2012-05-12 @ 11:24:25
Postat av: Petra

Tjo stumpan! Jag har ju också problem, men det beror på alla underlagsbyten! Sen kan det bero på hur du belastar fötterna, du ska rulla på foten, från hälen till tån :) Kraam!

2012-05-12 @ 15:15:21
Postat av: Lisa

Känner igen dina besvär... Har också haft problem med mina benhinnor. Blev rekommenderad att äta antiinflamatoriskt och även smörja med Kräm som är antiinflammatoriskt.. Mig hjälpte men jag får ont ibland ändå. Vet inte vad de beror på..

2012-05-12 @ 16:36:08
Postat av: sanna

Har haft samma problem som du beskriver. Men när jag bytte skor (med bättre dämpning) blev det mycket bättre! =)

2012-05-21 @ 20:03:59
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0