Veckan igång

Publicerat: 2012-03-26 Kl: 22:32:08 | I kategori: Allmänt

 

Veckan startade med ett ytterligare dagpass! Jag kände mig allt annat än levande imorse när klockan ringde 05.10! Att jag var levande fick jag dock känna på då jag kom till jobbet! Tjockt med patienter på avdelningen och såklart även på varenda avdelning så förflyttningar kunde vi bara glömma idag. Härligt med överbeläggningar på en akutvårsavdelning.. Inga patienter var i hemskick heller och fler och fler patienter bara rullade in. Hjärnan var allt annat än tom. Tusen saker i hjärnan och allt skulle ske här och nu, på en gång. Nog för att vi är van snabbt och högt tempo då vi jobbar på en akutvårdsavdelning men idag var det MYCKET. Jag säger då det, vilken dag! Vi tog oss igenom den, trots att de såg mörkt ut där ett tag.. När jag gick hem från jobbet idag var jag helt slut... Och de var jag inte ensam om!


Ser fram emot min lediga dag på onsdag!!! :-)

Nu till något trevligare..

Ikväll har vi haft besök av Glenn, Johanna och den lilla underbara! :-)

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0