Sthlm

Publicerat: 2012-03-30 Kl: 18:20:00 | I kategori: Allmänt

 

Det får bli ett tidsbestämt inlägg. Kom på att jag inte bjudit på några bilder från vår förra Sthlm tripp.


En trötting efter nattjobb, lite sömn och shopping på stan. Vi mötte upp Bella på jobbet, på Karolinska i Huddinge på kvällen..

Fanns många spännande mottagningar där..

Trött kille tar en vila-ben-paus!

Trevlig lunch med Magnus!

Promenad till Söder

Glada men hungriga..

Vet inte hur många fik:or vi tog dessa dagar..

Ett stopp på Globen köpcenter..

Issa! <3

Och.. lite fika till..

 

Härliga dagar i stor stan satt fint! :-)


Pontus ska på ett ytterligare tränarsymposium i juni, på Lidingö. Två utbildningsdagar som är på engelska. Han har varit lite orolig för det men så ofta som han sitter och läser massa engelska sidor så fixar han nog tränarspråket på engelska också. Han är så duktig. Min fina. Vi får väll se om jag har möjlighet till lite ledighet och kan tillbringa några dagar med Bella när han är ute på bosön! :-) Just nu längtar jag bara till det som komma skall, nya jobbet och ledighet får komma som de kommer..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0