Solsken

Publicerat: 2012-03-17 Kl: 11:36:55 | I kategori: Allmänt

 

Idag har Sundsvall ett underbart väder! Solen skiner för fullt och det är flera plusgrader! Idag har alnögrabbarna match och om en liten stund kommer mammsen förbi här och vi ska sedan iväg på Vesthagen och se matchen! :-) Tråkigt att min fina inte kommer spela denna säsong tycker jag, men jag kommer ändå hänga där och se matcherna eftersom det är roligt att se hur set går och eftersom jag vet att Pontus går in helhjärtat för det här. P bestämde sig tidigt i år för att enbart fokusera på tränarrollen. Men jag är ganska så säker på att de kliar i benen på honom.. Han skulle egentligen behöva spela och göra av med lite energi, mannen med energi till tusen! ;-)


Nä, nu ska jag hoppa in i duschen innan mammsen knackar på dörren!

Hoppas ni alla får en härlig lördag! :-)

 

Fint till sovrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0