Ser fram emot ledighet

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 14:59:04 | I kategori: Allmänt

 

Dagpasset är gjort och nu är jag ledig imorgon för att sedan jobba torsdag kväll & helgen. Det känns behövligt med lite ledighet efter arbetshelgen och även från gårdagens pass. Idag hade jag lagt halvdag på schemat så när klockan slog 13 gick jag hem! :-)

P kom med den bra'a idéen att besöka IKEA och Birsta C sedan när han slutar jobbet. Jag var inte sen på att tycka att de var ett bra förslag. Jag är på ett riktigt shoppinghumör idag och jag har spanat in en hel del fina saker som jag skulle vilja titta närmare på i butik. Bland annat har Lindex och Åhlens fått in mycket fint! :-)


Nu ska jag plocka lite här hemma innan jag ska hämta hjärtat kvart i fem!

 


Idag överraskade min arbetskamrat Cilla mig med en fin "sprutpenna" som hon tyckte att jag skulle ha med mig på mitt nya jobb! :-) De finns att beställa på vardvaskan.se för er som är sugen på en likadan eller som är sugen på något annat fint!

Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.36

Tänk om Johan kunde komma med en sån idé en eftermiddag, skulle aldrig komma på fråga även om han älskar att shoppa :-)



Hoppas allt är bra! Kramis

2012-03-27 @ 18:44:03
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0