Semester

Publicerat: 2012-03-06 Kl: 00:00:02 | I kategori: Resor

 

 

När jag tittar tillbaka bland våra resor som vi har i bagaget längtar jag genast tillbaka, tillbaka till det varma och underbara. Alla resor har varit helt underbara och gett oss massvis med minnen. Fina, roliga & tokiga minnen. ♥
Idag har vi pratat lite om den kommande sommaren, fotbollsledigheten och semestern. P har ett sug att komma bort en vecka eller två i sommar och har pratat ett tag om att vi borde åka iväg under fotbollsuppehållet (och jag åker mer en gärna!) men då jag precis tackat ja till ett nytt jobb så är det inte säkert att vi kommer ha semester samtidigt! Vi får väll se! :-) En Sthlm-tripp hade vi tänkt boka in iallafall!
Har ni börjat planerat sommaren? :-)

Bäst att krypa ner nu. Klockan ringer om drygt fem timmar!
Godnatt! :-)
Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Så härlig bild !!

För oss blir det iaf furuvik, mer vet ja ej !

2012-03-06 @ 06:15:02
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anna Åström

Men Emelie, ska du sluta på 8an? Vart bär det av på nya äventyr? :)

2012-03-06 @ 07:22:09
Postat av: Vicky

Men emelie, du måste ringa mig o berätta om jobbet!!

2012-03-06 @ 10:43:07
Postat av: mallan

berätta om de nya jobbet :D

2012-03-06 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0