Önskar er

Publicerat: 2012-03-02 Kl: 11:19:26 | I kategori: Allmänt

 

en härlig helg! :-)

Själv har jag en arbetshelg framför mig. Först ut ett kvällspass idag! :-) Helst skulle jag vilja vara ledig alla helger nu när P jobbar dagtid mån-fre & eftersom han har träningar flera kvällar i veckan och vi inte hinner ses så jätte länge då. Nu låter det som att vi aldrig ses, men de gör vi!! ;-) En liten önskan att jobba färre helger bara!

Ne, nu ska jag börja göra mig klar för jobbet och invänta att DHL ska ringa och säga att de är på väg med den nya duschväggen som vi har beställt. Behändigt med hemleverans! :-)

 

Trevlig helg!!

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin lampa! Vilken färg är den? svart? :)

2012-03-02 @ 22:29:23
Postat av: *SARASDIARY* Gravid v.32

Hoppas du får en bra jobbhelg :-)



Kramis

2012-03-03 @ 11:57:29
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0