Besök

Publicerat: 2012-03-23 Kl: 17:47:26 | I kategori: Allmänt



Idag har jag haft besök av en gammal klasskamrat som jag inte träffat på flera månader. En stark tjej som tagit sig upp från liggande till stående efter sjukdom! Trots att de var flera månader sedan vi sågs så kändes de som att de var igår. Den lilla magen som växer på hennes kropp pryder henne så fint och som alltid annars hade vi jätte trevligt! :-)

Tack för idag fina du!

 

 

Nu håller P på att göra potatisgratäng och jag ska strax fixa köttet.. De hör inte till vardagligheten att jag fixar köttet kan jag tala om! De brukar vara mannen i hushållet som gör det! Vi får väll se om de går att äta.. ;-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0