Onsdag

Publicerat: 2012-07-04 Kl: 13:32:49 | I kategori: Allmänt
 
 
 Idag startar Gatufesten på riktigt. Idag är dagen då det brukar vara mest folk. Idag efter att P slutat jobbet ska vi möta upp vänner i en park och picknicka innan vi ska vidare till GF.
 
Det är RIX FM festival som står för underhållningen på stora torget ikväll med bland annat Molly Sandén, Amanda Fondell, David Lindgren, Lisa Miskovsky & Rydell Quick! :-)
 
Nu ska jag ge mig iväg & handla till picknickmiddagen.
Vi är uppskriven på att köpa potatissallad och rostbiff! :-)
 
 
Kommentarer
Postat av: Vicky

Tack för ditt stöd!
=)
Det blir ingen GF för min del vilket känns konstigt. En annan har ju sprungit där jämt...haha!
Vi åker till Dalarna tidigt imorgon bitti och övriga dagar har jag jobbat kväll så..

Jag hoppas ni har en fin vecka, solen är ju här!
KRAM

2012-07-05 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0