Tisdag

Publicerat: 2012-01-24 Kl: 19:23:38 | I kategori: Allmänt

 

Natt 1 av 2 arbetad. Nu har jag bara en natt kvar innan långledigt igen! :-) Jag har verkligen lagt ett kanonschema denna period och jag håller nu på att lägga schema för februari & mars. Om vi inte kommer ha fullt upp hela natten tänkte jag försöka lägga lite tid på schemaläggningen inatt. I början av februari ska jag rotera om och gå dag och kväll igen! Känns inte som att de var igår jag jobbade dag- och kvällar, men de ska nog gå bra! ;-)

Då Pontus har en hel del flex att ta ut från sitt nuvarande jobb innan han börjar på sitt nya jobb nästa vecka så har han tagit ut en flex-dag imorgon. Det innebär att vi har flera lediga dagar ihop och vad ska vi göra dessa dagar? Jo, vi ska ge oss iväg till huvudstaden! :-) Mysigt med en tripp!
Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY*- Gravid v. 27

Ha det så himla bra nu i huvudstaden fina du! :-)

Bjut ledigheten nu efter dessa två tuffa nätter. Phhuu!



Stor kram!! <3

2012-01-25 @ 15:21:43
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: *SARASDIARY*- Gravid v. 27

Tack för promenaden, men nu är jag helt slut och magen är som ett bowlingklot ;-) Undra hur det ska gå i natt och jobba ;-)



Ser att du köpte te hos NK, visst fanns det mycket ? Är det du köpte gott ? det låter då väldigt gott :-)



KRAM KRAM! och hoppas ni får en mysig lördagkväll :-)

2012-01-28 @ 20:22:26
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0