Slut på julen..

Publicerat: 2012-01-04 Kl: 23:09:00 | I kategori: Allmänt

 

Tidigare i veckan åkte julpyntet ner i kartongerna igen.. & nu dröjer de ett tag innan de åker fram igen! Julstjärnan och stakarna har dock fått stått kvar! :-) Senaste dagarna har jag haft allt annat än vinterkänsla. De har varit regn, slask och isigt! Med andra ord, ett riktigt skit väder i Sundsvall.

 

Ikväll då jag lämnade av P på träningen så passade jag på att åka & göra Birsta. Vart sugen på en reasväng men de var väldigt utplockat & jag hittade inga direkta fynd. När P hade tränat klart åkte vi vidare till NCC där han skulle spela korpen med jobbet. 30 minuters spel & rättspsyk vann med 3-0! :-) Nu har vi precis fikat lite här hemma & skall strax krypa ner. Har jobbat två nätter så nu har jag lite ledighet innan jag går på igen på fredagkväll. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0