Sjukling i huset

Publicerat: 2012-01-18 Kl: 16:35:40 | I kategori: Allmänt

Vaknade bredvid en krasslig sambo med halsont imorse. Både jag och P brukar väldigt sällan vara sjuk så då det väl händer så känner man sig som ett frågetecken. "Sjuk? Är det sant?" Kan inte komma ihåg när vi var sjuk senast? Idag när vi var ute i farten passade vi på att uppdatera lilla medicinskåpet här hemma så nu hoppas jag att han blir frisk igen och att han inte smittar mig! :-)

Efter en sväng till Timrå är vi nu hemma igen och har precis ätit lite middag. Strax ska P ge sig iväg och träna killarna och jag ska möta upp Petra för en fika på Waynes! :-) Ikväll ska jag sätta mig och se hur kurserna ser ut som jag ska läsa nu under våren! :-) Spännande! Ska faktiskt bli väldigt roligt med lite studier på sidan av jobbet! :-)


 

Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY*- Gravid v. 26

Det är samma hos dig, går inte att kommentera vissa inlägg :-(



Men vilken bra present din syster har fått, underbara dofter :-)



KRAM!

2012-01-19 @ 12:33:11
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Nikita

Vi fick ju vattenskada i mellanhallen igen, finns i arkivet på dec 2011 att läsa om .. Vi hade ju även vattenskada 2009 på samma

Ställe :-( man tror en gång ska va

Nog men tydligen inte... Men nu är de snart återställt.



Klinker å kakel har vi köpt på olika ställen

Ejes Färghus i skb handlar vi mkt på färg å även en del klinker å tillbehör osv. Bauhaus har vi åxå köpt klinker på :-)

Men vill man ha bra service är ju Ejes Färghus helt klart bäst, där är dem kunniga å vill ge service .. Inte direkt lika på bauhaus å krauta typ :-)

2012-01-19 @ 21:19:35
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0