Godmorgon!

Publicerat: 2012-01-10 Kl: 10:57:00 | I kategori: Allmänt


 

Godmorgon! Idag har jag en inbokad dejt med härliga Sara! Vi ska luncha ihop och de kan nog även bli en sväng på Sundsvalls gator denna dag! Jag hade bland annat tänkt att leta rätt på en skomakare idag! Om det finns ngn? Enligt hitta.se så ska det finnas två stycken i Sundsvall! Dragkedjan på mina absoluta favorit stövlar har gått åt fanders, så förhoppningsvis kan jag lämna in dem och få en ny dragkedja, på båda!

 

Hoppas ni alla får en fin tisdag! :-)

 

Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.25

Vilka söta :-)

2012-01-11 @ 00:39:05
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: sanna

Hehe jaha ja, jag tycker liksom de räcker med en månad. Det är nog de som gör de hela så mysigt, att det bara varar i en kort period. Skulle julen varit längre hade man nog inte sett fram emot den lika mycket! :)

2012-01-11 @ 13:32:00
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Carro

Han på Thulegatan ska vara duktig, han har jobbat i en herrans massa år.

2012-01-11 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0