Godmorgon!

Publicerat: 2012-01-17 Kl: 10:56:57 | I kategori: Allmänt

Godmorgon på er, eller goddag kanske man ska skriva för många av er har väll varit uppe ett tag nu :-) För mig blev det en välbehövlig sovmorgon idag!

Igårkväll hade vi lite tjejmys hemma hos Magdalena! Självklart var lilla Svante med på tjejmyset! :-) Han är så pytteliten! Världens sötaste! :-) Vi hade en riktigt trevlig kväll och lite senare på kvällskvisten promenerade jag hemåt och då jag kom hem pös jag ner i sängen på engång! Jag somnade innan jag ens lagt huvudet på kudden.. :-) Vaknade till när hjärtat kom hem från träningen och när jag hörde att dörren öppnades tänkte jag.. "Vad tusan.. Vem kommer till folk den här tiden på natten?" haha.. Men de var bara P som kom hem och klockan var bara 22.30 ;-) Jag hade bara sovit 20 min.. Men det kändes som att klockan var mitt i natten.. Haha.. Det är hemskt att sprätta rakt upp sådär men SKÖNT att veta att man har hela natten kvar att sova ;-)


Sega maränger i fina formar från IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0