Fin om naglarna

Publicerat: 2012-01-11 Kl: 17:03:00 | I kategori: Allmänt


Lack: Vera.


Hej på er! Börjar med att skriva att jag tänkte skriva ett inlägg igårkväll, MEN.. Somnade kl 18 och sov till 03 inatt då jag vaknade och var tvärpigg. Jag var så sjukt sjukt trött hela dagen igår. Anledning till tröttheten är mitt låga blodvärde men förhoppningsvis blir det bättre för varje dag som går nu. Efter en kopp te inatt kunde jag somna om nån timme igen. Vaknade igen vid 6 och hoppade då in i duschen för att sedan krypa ner igen och läsa runt lite på era bloggar. Idag har jag och hjärtat lunchat och gjort Birsta. Nu har vi precis ätit middag och P ska snart bege sig på fotbollsträning och jag ska vila lite så jag är pigg inatt då jag ska jobba :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0