Vad är det för dag idag...

Publicerat: 2012-02-05 Kl: 17:45:52 | I kategori: Allmänt

 

För snart 23 år sedan föddes jag. Vid den här tidpunkten var jag inte född än, utan vid den här tiden låg nog min mamma och hade väldigt väldigt ont. Jag är född strax efter sju på kvällskvisten. :-)


Jag har nästintill sovit mig igenom min 23:dje födelsedag. Jag var en lycklig tjej som kröp ner bredvid min andra hälft imorse. En rätt pillrig natt är passerad och nu återstår natt 2/2. Jag hoppas det blir en bra natt så vi får möjlighet att fika lite gott som jag svirrat ihop tills ikväll. :-) Pricken över i:et är att jag bland annat jobbar med avdelningens gottiälskare Cilla! ;-)

När klockan ringde 15.30 idag kom hjärtat in och firade mig med sång och paket. Magen ropade efter mat & jag var vråååålhungrig och vad om inte middagen stod serverad på bordet också! En av mina favorit rätter. Såå gott!!

Något födelsedagsfirande hinner jag inte ha idag eftersom jag är mitt mellan två arbetsnätter så de får bli till veckan istället. Har däremot blivit uppvaktad med fina telefonsamtal & sms. Och på Facebook. Tack fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0