Studerat

Publicerat: 2012-02-07 Kl: 13:14:01 | I kategori: Allmänt

 

Nu har jag sett veckans föreläsning! Rätt smidigt att plugga på distans tycker jag. Inspelningarna ligger kvar tills kursen är slut så man har möjlighet att titta på föreläsningarna när som helst, dygnet runt. Perfekt eftersom jag kommer jobba vissa dagar då föreläsningarna är. Hade väll däremot inte väntat mig att de är webcam och mikrofon som gäller.. Känner mig inte direkt bekväm i det, men de är bara att gilla läget.. ;-)


Tangentbordet till ipaden är toppen! Ett bra köp av min sambo. Perfekt när man ska sitta och skriva i dokument! :-)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande. Min kusin studerar också på distans med mikrofon och webcam. Hon påstår att man vänjer sig ;) vad läser du? Kram Kim

2012-02-07 @ 16:35:22
Postat av: Emelie

Okej, vad skönt att höra Kim!! :-) Just nu känns de inte alls bekvämt att ställa frågor genom mikrofon eller webcam. Men de släpper kanske. Ska bli spännande att se hur seminariumen går till.. Har ju inga alls bekymmer annars att prata med okända, men genom mikrofon. Fy. ;-) Jag läser medicinsk vetenskap- psykiatri och missbruksvård.. Just nu håller vi på med fobier ätstörningar och ångest. Väldigt intressant!

2012-02-07 @ 23:49:55
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0