Prosit prosit!

Publicerat: 2012-02-19 Kl: 22:37:30 | I kategori: Allmänt

 

En fullspäckad helg är nu förbi. Inte ETT inlägg på hela helgen! Har jobbat dagarna tre och igår blev det ett födelsedagsfirande efter jobbet och sedan taco & melodifestivalkväll hos Johanna & Glenn.. Vi tackar åter igen för den mysiga kvällen & den fina födelsedagspresenten! :-)

Igårkväll när vi kom hem från J & G blev jag överraskad. Här hemma stod badrummet utan våttapet och matta. Allt vi skulle göra idag var gjort & vi kunde istället ägna oss åt att åka och titta på badrumsmöbler innan jag började jobba idag! :-) Gissa om fixälskaren hade slitit som ett djur med att dra bort all våttapet & matta.. för att inte tala om det gamla yt & tätskicktet.. De satt som berg såg vi i fredags. Fytusan! Men nu är det fritt fram för hantverkarna att komma i veckan och fortsätta. Nu ska de göra allt från grunden! :-)

Idag slog förkylningen ut rejält... Imorgon vaknar jag förmodligen upp med Sundsvalls rödaste näsa. Men de bjuder jag på. Skulle egentligen har varit ledig imorgon men de blev ett byte med en arbetskamrat och jag blir ledig på tisdag istället! :-)

Nu bästa medicinen mot förkylningen. Zyx halstablett och sömn!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0