Nattinatt

Publicerat: 2012-02-01 Kl: 23:00:22 | I kategori: Allmänt

 


Hemma från en mysig kväll hos Johanna & Glenn! Middagen var super och fikat därefter lika så! Nu är vi mätta och belåtna och jag ska strax hoppa ner i säng. Tänkte lägga mig och se Den hemliga miljonären via iPaden. Pontus ligger redan & sover eftersom han ska upp tidigt imorgon och träna innan jobbet. Själv har jag en ledig dag med inga planer alls! Riktigt härligt! :-)

Nu dags att göra sig klar och krypa ner! :-) Vi hörs imorgon.
Nattinatt!

 

 

Marimekko skålar som jag nu använder som ljuslyktor! :-)
Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY* Gravid v.28

Fin fint!



Ja den skötväskan är verkligen fin och den verkar vara väldigt bra. Många som skriver det iaf :-)



Stor kram och sov så gott!

2012-02-02 @ 01:08:10
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0