In i psykiatrivärlden en stund

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 17:52:57 | I kategori: Allmänt

 

Ett ÖT-pass är nu gjort och att komma hem lagomt till middagen som idag bestod av spagetti och köttfärsås var inte dumt. Det är en av mina favoriträtter! :-) P gör likadan köttfärssås som min mamma och den är gudomlig!

Nu har mannen i huset åkt iväg på fotbollsträning och jag har precis satt mig och ska bocka av veckans plugg! :-) Ikväll ska jag bocka av både ätstörningar och lagar. Psykiatri är intressant tycker jag och när man tycker att något är intressant är det mycket lättare att gräva ner sig i böckerna och plugga.. :-)

 

Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.32

Du gör det bra! :-)



Kram

2012-02-26 @ 18:52:46
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0