Fredagskväll på sjukhuset

Publicerat: 2012-02-17 Kl: 11:45:16 | I kategori: Allmänt
Efter lite lunch är det dags att åka mot jobbet. Idag mår jag mycket bättre i förkylningen, och tack för det. Har en arbetande helg framför mig. Men innan jobbet idag måste jag hoppa in i duschen i omklädningsrummet för här hemma är allt utdraget och borta. Hej och hå nu är renoveringen i full gång och de ska bli spännande att se resultatet när de blir klart! :-)


Vi bor nu i en stor stor RÖRA och de tär på mitt psyke... det kliar i fingrarna.. Men jag får stå ut... :-)

Önskar er en härlig helg! :-)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vet hur det känns med kliande fingrar..;)

Ha en bra helg sötnos! KRAM

2012-02-17 @ 14:57:38
URL: http://www.vickispedia.com
Postat av: KIKKI

åh vad kul med nytt badrum :) även om det blir rörigt ett tag! ;)

2012-02-17 @ 20:40:13
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0