Söråkertur

Publicerat: 2012-08-30 Kl: 22:47:00 | I kategori:

 

 

Då min älskling hade åkt iväg på fotbollsträningen vart det tomt här hemma och jag funderade på vad man skulle hitta på ikväll.. Funderade på att ta en långpromenad men vart inte lika pepp när jag tittade ut genom fönstret. Det fick bli att hämta upp syrran öst på stan för att sedan åka och hälsa på familj och släkt i Söråker!
 
Vi har vår gamla bil kvar så vi har alltid varsin bil tillhands. Vi hade egentligen tänkt sälja den gamla men har inte tagit tag i det då den inte är särskilt dyr i drift (så länge den inte går sönder). Det är väldigt bekvämt med två bilar och att alltid ha en bil tillhands (perfekt då P har träning) så vi är överens om att behålla vår gamla några månader till iaf.
 
Jag föredrar dock att köra nyaste kärran. Den är otroligt skön att köra och känns inte lika lång och klumpig som jag tyckte i början.. Backsensorn är min bästa vän! ;-)
 
En myskväll med nära och kära fick det som sagt bli ikväll :-)
 
 
Kommentarer
Postat av: Nikita

Haha skönt å höra att de finns fler , vi har backsensor på vår bil nu också å de är toppen för mig som är sjukt dålig på att backa å bedöma avstånd :-)

2012-08-31 @ 07:39:48
URL: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0