Så less på detta skitväder!!!!

Publicerat: 2012-08-09 Kl: 20:39:25 | I kategori:


Regn regn och regn!! Man blir så less!! Här hemma har vi nu laddat upp med massa härliga ljus inför höstens mysiga kvällar. De känns ju som att hösten strax är här..

 

 

 P kom precis hem från träningen och försöker nu övertala mig att följa med på bio! Jag är super trött efter kvällens träning och de är inte riktigt min filmtyp så jag är lite skeptisk till att gå på bio i 2h och 45 min.. De finns nämnligen en risk att jag somnar i biostolen ikväll. En hemmakväll med tidig nattsömn är nog de jag behöver. :-)


Idag har jag umgåts med finaste Bella som är hemma i S-vall på semestern! De är så härligt att kunna ses som förr och tiden bara sprang iväg idag! :-)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0