Laddardag

Publicerat: 2012-04-10 Kl: 10:08:00 | I kategori: Allmänt



Godmorgon..

Trots en underbar vistelse i fjällen var det underbart att komma hem och krypa ner i vår egna säng! Det är alltid så mysigt att komma hem till vårt egna!

Idag hade jag tänkt mig en tvätt och plockdag efter vår tripp men de gjorde vi snabbt undan igår när vi kom hem innan P hade träning. Skönt! Idag behöver jag plocka i ordning mitt skåp på mitt gamla jobb inför det som komma skall imorgon, då jag börjar det nya! Det pirras i magen och med all rätt- de är dags att känna sig ny på jobbet igen och suga åt sig masssssa nytt!

Nu ska jag ta mig en promenad till Haga och hälsa på Johanna och Lexie! :-)

 

Känsliga jag tog tacksamt emot detta i fredags! Ni är ju för fina!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0