Hej..

Publicerat: 2012-04-13 Kl: 17:16:24 | I kategori: Allmänt

 

Dåligt med inlägg sista dagarna. All fokus har legat på inskolning, plugg och umgåtts med nära och kära! :-)

 

Igårkväll blev det en sväng till Söråker för att hälsa på mormor & morfar samt farmor & farfar! :-) Som alltid lika mysigt och trevligt!

En inskolningsvecka/ 3 pass har bockats av och jag är nu ledig över helgen! :-) Ska bli väldigt härligt med två lediga dagar då min hjärna har gått på högvarv senaste dagarna! ;-) Det är en stor omställning att gå från en kirurgisk akutvårdsavdelning till en psykiatriavdelning. Nytt tänk, NYA mediciner att sätta sig in i och massa massa nytt att tänka på och lära sig! Psykiatri är verkligen hur spännande och intressant som helst tycker jag!

Ikväll ser jag fram emot att träffa gamla arbetskamraterna från kirurgen. Vi är närmare femton stycken som ska träffas och ha en gryyymt trevligt ikväll ihop! :-)

 

Nu är det läge att börja tänka på kvällens utstyrsel. Igår och även i förrgår shoppade både jag och P loss, men ändå uppstår problemet... Vad ska man ha på sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0