Fint till badrummet

Publicerat: 2012-04-16 Kl: 20:49:14 | I kategori: Allmänt

 

Igår var min faster här och som alltid när vi ses tickade tiden iväg. Vi kan sitta och prata i timmar och vi har alltid så trevligt! :-) Jag fick flera fina födelsedagspresenter i efterskott av henne och barnen. Bland annat dessa fina handdukar som kommer från BOOM här i Sundsvall. Mjuka och perfekta till vårt nya badrum. Förutom dessa finisar fick jag ett smycke som jag tänkte visa er senare!

Tackar er än en gång, Anna, Alva och Elias för de fina presenterna! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Fina bilder o söt blogg :)

2012-04-17 @ 10:05:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

åh va fina handdukar, sånt är alltid kul å få i present då man sällan prioriterar det själv.

2012-04-17 @ 14:55:54
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0