Taxfreekatalogen

Publicerat: 2011-09-15 Kl: 17:48:00 | I kategori: Allmänt


Idag kom taxfreekatalogen och det finns hur mycket som helst att beställa! :) Jag glömmer aldrig då jag & P var i Makriaglios med Isabelle & Emil, fyfasiken vad vi alla handlade på taxfreen! Jag och Bella shoppade loss på kosmetika & grabbarna var inte direkt blyg på att handla alkohol. Personalen måste ju trott att dem var törstigast i stan.

Jag glömmer aldrig denna resa!! Ojojoj vad skratt & galenskap! Skulle kunna skriva hur mycket roligt som helst om resan. SKRATT, GALENSKAP & FÖRLOVNING! Vilken underbar resa!! :) Bella, jag skrattar och tänker på flygstarten & 3h transfern fram till Makriaglios!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0