SÖMN, HIMLABADET & MIDDAGSGÄSTER

Publicerat: 2011-09-29 Kl: 16:06:02 | I kategori: Allmänt
Hej på er! När man jobbar natt går dagarna så otroligt fort. Vips så var det redan torsdag & ett välstädat hemma vaknade jag upp till idag! Så underbart att komma ut från sovrummet och se de välstädade hemmet som P fixat. Jag är ganska bortskämd med det faktiskt! ♥ Inatt är det dags för den sjätte och sista natten för den här veckan. Idag är grabbarna på Himlabadet och har skoj! :) P var ut till Söråker och hämtade Maximilian på 6-års i fm. Mammsen skulle hämta upp honom här sedan då hon slutar jobbet så dem är nog hemma här om inte allt för länge skulle jag tro! :) Idag ska vi ha middagsgäster, Johanna & Glenn kommer och äter hos oss idag innan jag & Johanna ska iväg mot sjukhuset! Middagen kommer bestå av en kycklingrätt med teriyaki. Den är en favorit här hemma så jag hoppas våra gäster också tycker om den! ;)

Ha en fortsatt fin torsdag alla ni läsare!
Kram!
Kommentarer
Postat av: Sara

Det lät gott! Recept tack ;-) hoppas du får en bra sista natt nu vännen :-) KRAM!

2011-09-29 @ 19:46:37
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Jag förstår din oro för resan.. me dom har säkert åtgärdat det mesta! Dom kan ju inte våga annat!!!! Åk, njut och ha det bra! Ni vet hur vi haft det och kommer att få det mkt bättre eftersom ni vet!

KRAM

2011-09-29 @ 22:40:37
URL: http://fnulan.se
Postat av: Johanna

Tack för en trevlig kväll.. Maten var utsökt! :) Kram

2011-09-29 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0