Frukost!

Publicerat: 2011-09-13 Kl: 09:10:00 | I kategori: Allmänt

Jag har blivit besatt av grovråg! En smoothie och två grovråg håller jag mig länge på! På rågen ska det vara mormor & morfars växthusgurka! Muuuums! :)

Jag har varit väldigt dålig på att äta frukost i sommar. Då jag jobbat dag & behövt åkt hemifrån 5.50 har jag inte alls varit sugen på någon frukost innan jag ska iväg. De har varit för tidigt på morgonen!! Jag har tvingat i mig men det ha slutat med att jag bara tagit nån tugga av smörgåsen och nån sked av filen/yoghurten. De har istället blivit att jag tagit nått smörgåsrån på jobbet efter jag rondat patienterna med läkarna & innan jag ska sätta mig och skriva rondanteckningar. Nu när jag börjat jobbat natt har jag fått börjat tänka om ang måltiderna. Jag försöker att få i mig något i magen innan jag lägger mig på morgonen så jag inte sover på tom mage när jag kommer hem på morgonen & försöker att inte småäta under natten. Det är väldigt varierat vad jag äter på natten, ibland tar jag med mig Kesella el. yoghurt & hallon, och ibland blir det en smörgås & te. Försöker helst äta innan midnatt men det beror helt och hållet på hur läget på avd. ser ut! 

Nu är det dags för lite frukost! :)



Tummen upp för groovråg!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej sötnosen! Jaaa guh vilken härlig semester, den innehöll allt och lite därtill..;)

Klart vi ska ses något. Hur ser det ut framöver? PUSS

2011-09-13 @ 23:48:34
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0