Tisdag

Publicerat: 2011-11-01 Kl: 00:13:13 | I kategori: Allmänt
Det vart ändrade planer igår! :) Det vart en mysig tjejkväll med Johanna medan grabbarna åkte iväg och spelade innebandy på kvällskvisten. Sedan när vi kom hem kröp vi ner och såg senaste Robinson avsnittet. Jag somnade dock mitt i så jag måste titta igen! ;)

Imorse kl. åtta fick vi besök av Elin & Maximilian. Vi åt gofrukost, gjorde i ordning matsäck och sedan var vi laddad för Himlabadet. Efter 5h på Himlabadet var vi helt slut. Men roligt var det!! P och Maximilian låg här i soffan som utslagna hjältar när vi kom hem. Vi gjorde lite mat och sedan kom mamma och hämtade upp mina fina syskon! :)

Lite senare på kvällskvisten åkte jag ut till Söråker jag med. Hälsade på nära och kära medan P skulle möta upp grabbarna från jobbet och se hockeyn. Nu är jag hemma igen och vi ska nog strax krypa ner! Känns som att mina ögon går i kors just nu!
Godnatt på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0