Mitt i veckan

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 20:46:04 | I kategori: Allmänt
Hej och hå! Fick sms av svärmor imorse om att det var 50-70% på BOOM. Vi åkte utöver mot Birsta en stund efter att jag vaknat på em. I hela 1h och 45 min köade vi till kassorna på BOOM. Det var kaos. Människor överallt! Det konstiga tyckte jag ändå var att det var så himla mycket kvar att fynda. Inte alls särskilt utplockat. Vi fyndade lite av varje. Överkast & kuddar från Gripsholm samt lite krukor och så.. Sedan vart vi hungrig. Då mötte vi upp Magdalena på IKEA för en middag där! :)
Sedan har vi bara pysslat på här hemma och tvättat inköpen vi gjorde idag. Just nu håller jag på att baka lite gosaker här hemma. P har varit och hyrt film och vi ska strax starta vår myskväll! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Johan fyndade en ny fotölj, kuddar med stjärnor till soffan och boom-pläden. Jag trodde inte det var sant när han sa att han skulle dit och hänga på låset ;-)



Vad mysigt med en mykväll. Vad säger du om fredag klockan 13.00 Jag ses gärna! Vad ska vi hitta på ?

2011-10-05 @ 21:06:13
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0