Varierat är bäst!

Publicerat: 2011-11-27 Kl: 19:33:00 | I kategori: Allmänt


Precis som alltid har jag håret uppsatt när jag jobbar. Ikväll har jag dragit upp håret i en klämma. Lättsamt, 3 sekunder och sedan är håret på plats. Jag brukar variera mellan inbakad fläta, toffs, håret i klämma och uppsatt med hjälp av hårnålar -dvs på alla sätt som de går! ;-) Eftersom man inte kan variera sig så mycket i klädväg på jobbet (vitt och blått) så får man variera frisyr lite grann istället! ;-) Jag kan faktiskt tycka att de är rätt skönt att dra på sig "dressen" på jobbet och inte behöva tänka på hur man är klädd när man jobbar! Håller ni med mig ni som också jobbar i dress? ;-)

Snart är hjärtat hemma från träningen och då ska jag börja åka mot jobbet! Förhoppningsvis hinner jag förbi Sara på MAVA och säga hej innan jag börjar! :-) Trevlig kväll på er och kör försiktigt om ni ska ut efter vägarna!
Kommentarer
Postat av: Nikita

Vi jobbar ju också i liknande kläder som ni på sjukhuset har fast vi har mer olika färger.. Ja tkr de är både och ibland är de skönt att bara dra på sig men ibland kan ja sakna att få "fixa" iordning mig då ja ska jobba :-)

2011-11-28 @ 06:56:38
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Tack fina du för att du kom över igår! :-)



KRAM!

2011-11-28 @ 11:26:54
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0