TACK FÖR ALLA TANKAR!

Publicerat: 2011-11-05 Kl: 13:27:54 | I kategori: Allmänt

Jag vet att de är många som undrar vad som hänt. Jag har verkligen inte ork att skriva om de nu. Den dagen jag känner mig redo och har ork kanske jag delar med mig av de här. Vi får se. Vi båda är just nu tjänstlediga pga särskilda skäl och som ni då säkert förstår spendera vi all tid ihop just nu.

Vi har fått otroligt fina samtal och sms av släkt, familj och vänner. Vi tackar så hemskt mycket för alla stora kramar ni sänt till oss.

Vi trodde verkligen inte att vi skulle palla det här. Hela livet rasade i onsdags. Det kändes ungefär som att livet gick under. Men det är faktiskt jäkligt sjukt- man pallar det man inte tror att man pallar. Vi har gjort det och det här stärker oss! Våra två dygn mellan ons-fre har varit en mardröm. En hemsk väntan!

Efter de maratonlopp vi gick igenom igår är jag nu h.e.l.t slut. Både fysiskt och mentalt. Jag sov till kl. 12 idag då hjärtat kom in med gofika på sängen och i handen hade han världens finaste blombukett. Han är helt underbar. Vi älskar varandra så otroligt mycket!! Kärleken är enorm.

Jag vill åter igen tacka er alla underbara människor som vi har runt omkring oss. Alla fina kommentarer och alla fina sms!! Jag har VÄRLDENS finaste och underbaraste sambo. Vi har världens finaste släkt och familj och helt fantastiska vänner!!!





Kommentarer
Postat av: elin

All styrka och kärlek till er! vad det än gäller!

2011-11-05 @ 14:09:59
URL: http://flieo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Styrkekramar !

2011-11-05 @ 22:36:20
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/
Postat av: Lena

Men lilla gumman =( Vad än det är så hoppas jag du till slut blir glad igen... Många kramar till dig.

2011-11-07 @ 10:32:46
Postat av: Anonym

Underbara blommor! Precis din färg! :P Pontus är alltid så gullig mot dig!

2011-11-07 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0