Svar önskas!

Publicerat: 2011-11-10 Kl: 00:37:54 | I kategori: Allmänt

Ingår detta ällä????

Nått jag stör mig på är när mäklare lägger in kort på inredningsdetaljer!! Jag blir alltid lika irriterad. Jag vet, onödig energi. MEN har aldrig förstått varför man lägger in kort på inredningsdetaljer när man lägger ut ett objekt? Jag är väll inte intresserad av vad de finns för grönsaker i huset? Och jag är väll inte intresserad av vilken tvål som används i hemmet? Förstår inte varför man knäpper närbilder på detaljer. Sakerna ingår ju inte änns??? De är väll bättre att mäklaren knäpper kort på grunden, vinden eller något annat viktigt. 

Jag hoppas att någon av er läsare är mäklare. Jag skulle jätte gärna vilja veta varför man knäpper kort på detaljer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0