Hej på er!

Publicerat: 2011-11-07 Kl: 14:33:04 | I kategori: Allmänt
En helg med blandade känslor har vi tagit oss igenom! Jag har världens finaste hälft. Han är helt underbar. Jag hade aldrig klarat fredagen utan honom vid min sida. ALDRIG!! Vilken kille jag har. De är helt otroligt!! Ihelgen har vi varit på familjemiddagar och umgåts med nära och kära! Vi har även tagit det lungt och tillbringat tiden tillsammans. Varit på bio, promenerat och pratat en massa! Städdag stod på schemat idag. Känns skönt att ha det gjort nu. Jag har svårt att slappna av om jag ser att de behövs städas och plockas här hemma men nu så är de gjort! :)

Vi har blivit riktigt bortskämda de senaste dagarna!! Vi har blivit bjuden på middagar ända sedan i torsdags och tidigare idag satt jag här och funderade på vad vi ska göra för middag idag.. men så kom ett sms! Så även idag är vi bjuden på middag! :)

Jag har skrivit de förr men skriver de igen, vilka fina människor vi har runt omkring oss!! Tänk att VI har turen att få ha så fina människor runt omkring oss! De är nästan för bra för att vara sant!!!
Kommentarer
Postat av: Victoria

Ni har fina vänner för att NI är så fina..;) KRAM

2011-11-07 @ 22:16:35
URL: http://www.vickispedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0