Ett nattinlägg!

Publicerat: 2011-11-20 Kl: 00:16:04 | I kategori: Allmänt
Godkväll! Har haft en jätte trevlig lördagkväll! :-) De var nån månad sen jag träffade Petra så de var verkligen på tiden att ses! :-) Hon är en av tjejerna ifrån tjejgänget på gymnasiet! En vän som henne skulle alla ha! Hennes hjärta måste vara gjort av guld. ♥

Petra åkte för en stund sedan och just nu sitter jag här vid iPad:en (måste ju passa på att trycka och känna på den nu då den är inte är upptagen.. ;-)) och lyssnar på partymusik medan jag kollar lite internetshopping! ;-) P's vän Björn kom förbi tidigare ikväll och de har nyligen vandrat in mot stan! :-)



Jag har lovat att hämta P sedan då de är regnigt och kallt ute och jag hämtar honom mer än gärna, även fast vi bor så pass centralt! Jag tycker inte om när han går hem själv från stan mitt i natten.. De finns alldeles för mycket tok! P är inte alls rädd (han är arbetsskadad) men jag är!! Allt hemskt man ser och möter i jobbet gör att man blir så fjantig!
Men de är ju bra.. Man ska vara försiktig! Man vet aldrig vad man kan möta på för hemska typer!!
Kommentarer
Postat av: Petra

Nämen åh stumpan, om jag har ett hjärta av guld, har ju du också det. Man blir ju som man umgås! :)

2011-11-20 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0