Publicerat: 2011-11-29 Kl: 23:52:15 | I kategori: Allmänt
Jag har aldrig någonsin tvivlat på att jag har världens finaste sambo. ♥ Han är så fin på alla sätt och vis. Helt fantastisk. Idag när jag vaknade på eftermiddagen låg de massa julklappar i vardagsrummet, på varje paket var det siffror. De visade sig vara hela 24 stycken klappar till mig, som en adventskalenderVilken underbaring han är & gud vad spännande de ska bli att få öppna ett paket varje dag fram till julafton!! Hihi! Paketen är i alla möjliga olika storlekar och jag är så sjukt sjukt nyfiken. Hur underbar är han inte? Nu förstår jag att han hade fullt upp igårkväll då jag hade åkt & jobbat med att slå in alla klappisar! ;-)

Behöver jag nämna att jag längtar till 1 dec nu? Gud vad roligt och spännande!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kille! Var rädd om honom! :)

2011-11-30 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0