Publicerat: 2011-11-07 Kl: 16:11:40 | I kategori: Allmänt

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Det är ju just det, det finns aldrig något recept på den där rätten, man bara slänger ned det man vill ha i smord form tillsammans med fisk (tex tork, eller lax om du är sugen på det?) och sedan häller man över tex grädde, eller grädd/cremefraishe blandning :D



Idag hade jag torsk, salt, peppar och citron på, sen en sträng med tomatpuré och några klickar sweet chili sås, färska campinjoner, skivad tomat, dill, hmmm, vad hade jag mer, det kanske inte var mer idag? Haha, men sen hade jag iallafall en blandning av grädde och creme fraishe med salt, peppar, lite citron och örtkryddor och hällde över - 225grader i ca 20 min :D



Kram!

2011-11-07 @ 21:20:16
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Just ja, purjo också :D

2011-11-07 @ 21:59:12
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0